Avontuur in Afi
dinsdag 8 januari 2013
Terug
Inmiddels ben ik weer terug op Belgische bodem. Hopelijk zijn jullie het nieuwe jaar goed begonnen. Bedankt aan iedereen die me gevolgd, gesteund en post gestuurd heeft. En wie weet tot binnenkort in levende lijve.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten