zaterdag 30 juni 2012

Warm, warmer, warmst

Dit bericht is misschien een beetje vertraagd, maar daar is een goede reden voor. Althans dat vind ik toch. Ik heb namelijk een stad meer in het noorden van het land bezocht. Hoewel ik de apotheek daar heb geevalueerd, was het toch ook een beetje vakantie. Heerlijk om even uit de drukte hier te ontsnappen en geen internet te hebben! Tijd om een boek te lezen en te relaxen. Super om mensen weer terug te zien die ik drie maanden geleden in het teamhuis heb leren kennen.
Daarnaast was er nog een klein beetje tijd over voor site seeing. Hier betekent dat het bezichtigen van een moskee, de buitenkant dan wel te verstaan want niet-moslims worden binnen niet toegelaten. Maar ik moet zeggen dat de mozaik die we konden zien, in allerlei kleuren blauw, prachtig was.
Het enige nadeel van deze lager gelegen stad is dat het er erg warm is, de temperatuur ging naar de veertig graden. Bovendien koelt het 's avonds niet echt zo veel af. Daar tegenover staat echter dat de mensen erg vriendelijk zijn; iedereen gaf me het gevoel dat ik erg welkom was. Dus ja, ik heb er van genoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten